Hi babe, how can we help?
Top 3 meest gestelde vragen.
Je Livish abonnement werkt vooral heel eenvoudig. Je creëert een account en start een abonnement naar keuze. Jouw samengestelde abonnement krijg je iedere maand door de brievenbus. De maten waar je uit kunt kiezen variëren van XS t/m XL. We zijn druk bezig deze maten uit te breiden. Jouw bestelling wordt dezelfde maand nog verzonden. Tot de 15e van de maand heb je de tijd om te abonneren, daarna zullen alle bestellingen aan het eind van de maand verzonden worden. We snappen maar al te goed dat jouw behoefte elke maand verschilt, daarom kun je bij ons jouw abonnement altijd pauzeren of stop zetten. Lees hier meer over op onze Hoe werkt het pagina.
Nee, maar we zullen het wel jammer vinden als je je abonnement stopzet. Als je je abonnement toch wilt opzeggen, is dit gemakkelijk te regelen – no strings attached! Je kunt jouw maandelijkse abonnement pauzeren of stopzetten in jouw persoonlijke account. Onder abonnement – kun je zelf de status wijzigen of kiezen om een maand te pauzeren. Let op: doe dit wel voor de 15e van de maand. Anders ontvang je alsnog je bestelling en stopt je abonnement de volgende maand.
Ja! Wanneer je inlogt op je persoonlijke account kun je je voorkeuren eenvoudig aanpassen. Neem gerust contact met ons op via de contactpagina als je hulp nodig hebt.
Abonnement
Hoe werkt een Livish abonnement?
Je Livish abonnement werkt vooral heel eenvoudig. Je creëert een account en start een abonnement naar keuze. Jouw samengestelde abonnement krijg je iedere maand door de brievenbus. De maten waar je uit kunt kiezen variëren van XS t/m XL. We zijn druk bezig om deze maten uit te breiden. Jouw bestelling wordt dezelfde maand nog verzonden. Tot de 15e van de maand heb je de tijd om te abonneren, daarna zullen alle bestellingen aan het eind van de maand verzonden worden. We snappen maar al te goed dat jouw behoefte elke maand verschilt, daarom kun je bij ons jouw abonnement altijd pauzeren of stopzetten. Lees hier meer over op onze Hoe werkt het pagina.
Welke abonnementsopties zijn er?
Het populairste abonnement is een maandelijks abonnement (vanaf 14,99 per maand), die je maandelijks kunt pauzeren of annuleren. Met dit abonnement ontvang je maandelijks een string of hipster in je brievenbus.
Daarnaast heb je de keuze om een abonnement te nemen met een hipster en/of sting. Bij het kiezen van een van deze abonnementen kun je maandelijks optioneel een bijpassende bralette aan je bestelling toevoegen. Doe dit voor de 15e van de maand. Op deze manier kun je altijd leuke setjes dragen!
Kan ik ook een maand pauzeren?
Ja, je kunt je abonnement altijd pauzeren. Als je een maand geen lingerie wilt ontvangen, geef dit dan uiterlijk 7 dagen voor het verzendmoment door. Dit kun je doen door je abonnement te pauzeren via jouw account onder het kopje abonnement. Wanneer je je abonnement pauzeert, is dit voor één maand. Wil je je abonnement langer pauzeren? Dan kan dit voor maximaal 3 maanden achtereenvolgend. Na deze maand(en) wordt je abonnement automatisch weer actief.
Zit ik vast aan een abonnement?
Nee, onze service is 100% flexibel. Je kunt jouw maandelijkse abonnement pauzeren en stopzetten wanneer jij dat wilt. Op jouw account kun je zelf de status wijzigen of een maand pauzeren.
Betalingen
Wat kost een abonnement?
Bij Livish kun je je al abonneren vanaf €14,99 per maand. Dit is afhankelijk welk abonnement je kiest. Er worden geen extra kosten berekend voor bezorging en de prijzen zijn inclusief BTW.
Heb ik toestemming gegeven voor automatische betalingen?
Bij het starten van je abonnement heb je Livish toestemming gegeven om automatisch af te schrijven. Wij schrijven af op de 15e van de maand. Als je je abonnement op tijd stopt (vóór de 15e van de maand), wordt er niks meer afgeschreven totdat jij zelf weer een aanpassing maakt in jouw account.
Wanneer wordt er een bedrag van mijn rekening afgeschreven?
Het maandelijkse bedrag wordt afgeschreven op de 15e van de maand. Een week voor de verzenddag.
Zijn er nog extra kosten aan verbonden, zoals bezorgkosten?
Nee, er zijn geen extra kosten aan verbonden. De prijzen van de abonnementen zijn inclusief bezorging en inclusief BTW.
Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?
We zijn druk bezig met het bouwen van deze functionaliteit maar vooralsnog is deze optie niet beschikbaar. Vanaf nu worden de betalingen automatisch afgeschreven van je nieuwe rekeningnummer.
Lingerie
Is de lingerie van Livish exclusief?
Ja, absoluut! Al het lingerie wat je ontvangt is zelf ontworpen. De keuzes die zijn gemaakt voor de lingerie zijn uit eigen ervaring. Wij begrijpen hoe belangrijk het is om comfortabele lingerie te dragen. Livish is ontworpen in Nederland en geproduceerd in Turkije van duurzaam materiaal. Dit maakt Livish helemaal uniek.
Welke maat moet ik bestellen?
Een goede manier om te zien hoe bepaalde items vallen is om ons te volgen op onze socials: @livish.nl. Hier dragen vrouwen met verschillende maten de items. We vermelden de productdetails in onze post zodat je precies weet wat ze dragen. Als een artikel dat je ontvangt om de een of andere reden niet past, laat het ons weten en we zorgen ervoor dat je als nog de juiste maat ontvangt.
Ook is er van ieder item een maattabel beschikbaar. Deze kun je hier vinden.
Bieden jullie ook advies aan?
Ja, onze experts staan klaar om jou te helpen met het kiezen van de juiste maat! Je kunt altijd een mail sturen naar info@livish.nl. Laat ons weten wat je normaal voor maat draagt. Ook raden we aan om de maattabel te bekijken.
Kan ik ook eenmalig lingerie bestellen?
Nee, op dit moment kun je geen eenmalige bestelling bij ons plaatsen. Door de abonnementen bieden wij exclusieve lingerie aan die niet iedereen draagt. Wellicht veranderd dit in de toekomst. Je kunt er wel voor kiezen om tijdelijk een abonnement te nemen. Start een abonnement en ontvang je lingerie bij je thuis. Vervolgens kun je je abonnement weer stopzetten. Let op: zet je abonnement pas stop op het moment dat je de lingerie hebt ontvangen, anders wordt je order niet goed verwerkt. Zo ontvang je eenmalig een lingerie van ons, al maken we je natuurlijk veel liever langer blij met onze lingerie!
Heb je al een actief abonnement en wil je extra lingerie bestellen? Dan kun je altijd contact opnemen met ons Customer Care team via info@livish.nl. Je kunt natuurlijk ook twee abonnementen afsluiten zodat we je dubbel blij kunnen maken elke maand!
Kan ik ook lingerie ruilen?
Enkel wanneer de lingerie beschadigingen heeft of kapot is, is retourneren een optie. De lingerie moet dan wel ongedragen zijn en in originele verpakking geretourneerd worden. Om de lingerie te retourneren kun je contact opnemen via de contactpagina.
Bestellingen
Wanneer ontvang ik mijn eerste bestelling?
Je eerste lingeriebox wordt iedere 23e van de maand verzonden. Bestel je voor de 15e van de maand? Dan gaat jouw bestelling deze maand nog mee. Bestel je na de 15e van de maand? Dan wordt je bestelling de volgende maand verzonden. Het kan dus zijn dat het even duurt voordat je je eerste bestelling binnen krijgt. Maar geloof ons, het is de moeite waard!
Kan ik mijn gekozen lingerie nog wijzigen?
Ja, maar let op; tot de 15e van de maand kun je je keuze nog wijzigen in jouw account. Haal je de deadline niet? Dan is het helaas niet meer mogelijk om jouw keuze te wijzigen.
Waar zie ik mijn bestelling en bestelgeschiedenis?
Jouw bestellingen kun je vinden in jouw account. Ook kun je hier zien hoe lang je nog hebt voor het doorgeven van een keuze voor de volgende maand.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
De maandelijkse orders worden met track and trace verzonden. Wanneer jouw bestelling verzonden is, ontvang je van ons een e-mail met de track and trace link. Op deze manier kun je gemakkelijk jouw pakket volgen. Voor de box hoef je niet thuis te blijven. Deze wordt bezorgd via een brievenbus pakket.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet ontvangen heb?
Je order wordt op de 23e van iedere maand verstuurd. Afhankelijk van My Parcel hoor je dit zo snel mogelijk na deze datum te ontvangen. Heb je je bestelling nog niet ontvangen, dan kun je eerst even de track and trace controleren. Mocht het pakketje na een week van jouw verzendmoment nog niet binnen zijn, kun je het beste even contact opnemen met ons Customer Care team via info@livish.nl
Wat moet ik doen met een beschadigde, verkeerde of vermiste bestelling?
Wat ontzettend vervelend dat er iets mis is met je bestelling! Neem contact op met ons Customer Care team via info@livish.nl. Het is voor ons altijd heel fijn als je een foto mee kunt sturen van beschadiging of verkeerd geleverde lingerie. We vinden altijd een passende oplossing!
Naar welke landen verzend Livish?
Op dit moment verzenden we alleen binnen Nederland, België en de UK. Echter werken we er hard aan om spoedig ook in andere landen mensen blij te maken met ons concept!
Mijn account
Hoe wijzig ik mijn abonnement?
Wanneer je je aanmeldt bij Livish kun je je voorkeuren selecteren in jouw account. Iedere maand kun je ervoor kiezen om een bijpassende bralette aan jouw bestelling toe te voegen. Doe dit wel voor de 15e van de maand. Hierna wordt de keuze definitief.
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Je kunt je persoonlijke gegevens wijzigen wanneer je inlogt op jouw account onder het kopje accountgegevens. Hier kun je je gegevens wijzigen.
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Bij Livish kun je stoppen wanneer jij dit wilt. Jouw maandelijkse abonnement kun je zelf stopzetten op je account onder abonnement. Hier kun je bij het kopje status je abonnement de status wijzigen. Let op: heb je al betaald voor de maand waarin je je abonnement annuleert? Dan sturen we de lingerie natuurlijk nog op!
Wil je toch je abonnement na een tijdje weer activeren? Dan kun je je abonnement elke moment weer beginnen, welcome back!
Give a gift
Kan ik iemand een abonnement van Livish cadeau doen?
Ja, dat kan! In onze Shop vind je onze giftcards waarbij je kunt kiezen uit een 1, 3 of 6 maanden giftcard. Daarnaast kun je zelf kiezen hoe je de giftcard wilt versturen. Dit kan zowel online als per post. Kies je voor een fysieke giftcard? Dan is het mogelijk om de giftcard te personaliseren we deze met een leuke tekst! Kies je voor een online giftcard? Dan ontvang jij of de cadeauontvanger een mail met de giftcode. Het cadeau stopt automatisch wanneer de laatste cadeaumaand is verstreken en de cadeauontvanger wordt hierover per mail op de hoogte gesteld.
Kan ik een grote bestelling plaatsen?
Ja, wat leuk dat je meerdere mensen wilt verwennen! Interesse in het aanschaffen van meerdere giftcards, giftboxen of losse lingerie? Neem dan contact op met ons Customer Care team (info@livish.nl).
Ik heb een giftcard ontvangen, hoe kan ik deze activeren?
Wat leuk dat je een giftcard hebt ontvangen! Voor het activeren van je giftcard kun je een account aanmaken en kiezen voor het starten van een maandelijks abonnement. Hier vul je je persoonlijke gegevens in en de giftcode. Pas wanneer het veld groen kleurt, is jouw giftcard verzilverd. Ga verder naar de checkout en je giftcode is ingewisseld! Let op: ook hier moet je autorisatie geven voor de maandelijkse afschrijving.
Nadat het tegoed wat op je giftcard stond op is, stopt je abonnement automatisch en ontvang je van ons een mail of je jouw abonnement wilt voortzetten. We maken je natuurlijk langer blij met onze lingerie!
Heb je al een lopend maandelijks abonnement bij Livish? Dan is de enige manier om een giftcard te verzilveren door je huidige abonnement te beëindigen en opnieuw te activeren met de giftcode. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om een tweede abonnement te starten met een ander e-mailadres!
Hoelang is mijn giftcard geldig?
Een giftcard kan eenmalig gebruikt worden en heeft geen vervaldatum.
Kan ik een giftbox zelf samenstellen?
Nee, helaas is het niet mogelijk om zelf een giftbox samen te stellen.
Kortingscode
Hoe voer ik een kortingscode in?
Bij het starten van een abonnement kun je gebruik maken van de kortingscode. Wanneer je klikt op het maandelijks abonnement verschijnt voor de knop ‘plaats order’ een leeg veld waar jij jouw kortingscode in kunt voeren. De kortingscode is pas geaccepteerd als het veld groen kleurt. Daarna kom je op de betalingspagina en zie je dat de korting is verrekend.
Welke actievoorwaarden zijn verbonden aan kortingscodes?
Een kortingscode is alleen in te wisselen op een maandelijks abonnement. Je kunt één kortingscode gebruiken per bestelling.
Wat als ik mijn kortingscode ben vergeten om in te voeren?
Wanneer je de kortingscode bent vergeten en je je abonnement al hebt geactiveerd, kunnen we alleen de kortingscode verrekenen wanneer je je abonnement direct weer annuleert en opnieuw start met de kortingscode. Je krijgt automatisch het eerst betaalde bedrag weer teruggestort op je rekening. Tijdens het heractiveren gebruik je natuurlijk de kortingscode! De korting is pas geaccepteerd als het veld groen kleurt.
Influencers
Voel jij een match?
We staan altijd open voor leuke samenwerkingen met influencers. Voel jij een match met Livish, draag jij niks liever dan onze unieke lingerie én heb je een groot bereik op sociale media? Dan komen wij graag met je in contact. Neem contact met ons op via info@livish.nl
Contact
Nog geen antwoord op je vraag? Of liever contact met ons Customer Care team? Via onderstaande kanalen kun je contact met ons opnemen.
Telefoon: 0636001513 / 0653119072 (maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur).
Mail: info@livish.nl
Social Media: @livish.nl